Monday, November 16, 2009

coretan hati lelaki idaman..


bekas abang tiri nenek kawan gua



gua mengidam..
makan daging burung merpati salai cecah asam pedas

gua mengidam..
untuk naik ferrari 458 italia, sambil mencicirkan motor motor honda bulat kapcai kawan gua

gua mengidam
santai di tepi tepi batu pantai Bali sampai dikelilingi angels bikini(wahaha)

gua mengidam
untuk berpacaran dengan Hayden Panettiere sambil menari ala ala salsa gitu

gua mengidam
berlakon ala ala spiderman gitu, sambil terkinja kinja memanjat KLCC tower

gua mengidam
menjadi manusia pertama melancong ke matahari bersama syeikh muzapar ketika matahari mula mengeluarkan sumber air mineral yang disahkan SIRIM

gua mengidam
untuk menyanyikan lagu HEY LADIES versi siam untuk lelaki alim dan warak macam gua, gua rase xde effect pown


gua mengidam,
untuk menjadi diktator ala ala adolf hitler dan napoleon benoparte cuma gua ni alim sikit dari mereka yang disebut

lastly,gua mengidam
untuk menjadi lelaki idaman yang sentiasa mengidam perkara yg mustahil diidamkan.


sekian, wassalamu'.


p/s: mimpi ngeri gua malam td berulang kembali.





8 comments:

  1. ntah pape tah...
    tak paham ler... nape posting bendalah nih??

    hahaha...(^__-)

    ReplyDelete
  2. cube tangkap maksud tersirat dalam tu..
    if u don't understand,then there is no need for u to judge it

    ReplyDelete
  3. why not u just explain it to us??
    x semua org leh paham ape yg tersirat...
    yg tersurat pon xleh nk paham...

    jgn emo sgt beb...
    tekanan jiwa sbb exam??
    em...xnmpk mcm tu pon...

    neway...mmg sy xphm...sory 2 sy...
    so, can u explain to me??

    ReplyDelete
  4. Yela2...

    so sorry...
    xmboh tgur dah...ada org marah...
    adeh..(-__-)

    ReplyDelete
  5. poyo la bo.. ko ngidam nk peluk en azahari x? haha

    ReplyDelete