Tuesday, November 3, 2009

Hari Ini Hari Selasa





Hari ini hari selasa..
Rutin Harian yang sungguh Berbeda..
Aku tidak mahu berkata tentang siapa..
Kerna bukan sifatku untuk mengata..
Mengapa perlu diteruskan jua..
Sedangkan aku masih alpa..

Hari ini hari selasa..
Kita adalah insan yang Berbeda..
Aku adalah Manusia Hina..
Jangan disangka kebaikanku baik belaka..
Sekali ku berkata, seluruh dunia terpana..
Sedangkan aku tidak bisa menjual nama..

Hari ini hari selasa..
kepada manusia yg bernama..
arghh persetankan apa jua nama..
andai kata ku Mengguris perasaan mu wahai Hawa..
Izinkan daku memohon..
belas ihsan karma..
Sedangkan aku ini tidak mengerti perasaanmu..
wahai kaum hawa..

Hari ini hari selasa...
bukan sebarang hari tetapi hari kedua..
barangkali hari yang biasa..
tetapi bagi ku Berbeda..
kerna aku tidak mampu menerima..
pabila ada yang menghina..
diantara kita berdua..

Salam selasa penutup kata..
izinkan aku menyebut namanya..
kerna terlalu ramai yang kecewa..
dengan sifat kelakian ku yang ego dan hina..
walhal bagiku gah itu tidak luar biasa..
Malangnya sehingga kini aku tidak mengerti..
Siapa, mengapa ku berpelaku begini..
maaf ..maaf.. maaf
pada sesiapa..
pada hari selasa yang tidak ada salahnya..


P/S: FUCK ALL DAMN THINGS..LOVE IS KINDA OF SHIT

No comments:

Post a Comment