Tuesday, November 3, 2009

Gitar Yang Semakin Kapok

gambar ini ihsan dari penulis. 2 tahun da bai

Gua rasalakan dekat batalion gua ada 2-3 orang saja gitaris kapok ni..memang feveret gua goreng gitar dengan lagu lagu yang tertayang dalam i pod gua dekat sebelah kanan tu..kalau lu orang x nampak jugak lu orang cuba amik mana mana spek yg ada power sampai 1000 lu kasi lekat dekat biji mata lu..konpem mata lu jd power sepower cyclops dlm siri x men origin.

Berbalik dari citer asal gua td pasal gitar kapok, gua mmg extreme la dalam bab bab gitar ni. gua setakat goreng goreng ni gua citer lu kurt kobain pown leleh tengok. terus nyanyi nasyid kumpulan rabbani agak agaknyer cicak kobain tu..gua bukan sembang tapi ini adalah realiti kehidupan dimana yang kuat saja survive. yang lemah campak dalam tong sampah sudey. haha pemikiran yang agak saddam hussein disitu.Makcik gua pernah mintak dekat gua sebijik I pod. macam la gua ni tokey ikan bilis. Tapi masalah itu gua da selesaikan semalam. Bagaimana gua setel? lu pikirla sendiri. Jari lu ada sepuluh lu kasi canang satu jari dekat link i-pod yang ad warna tu. seteL PROBLEM.

Yer, Sekiranya lu orang maw share tentang pengetahuan lu pasal gitar lu orang, makcik makcik kantin yang teringin nak belajar, pak guard yang tengah lonely layan lagu p ramlee, berminat sila la sembang sembang kopi dekat gua punyer komen..

P/S : gua tgh nyanyi jamming lagu hujan sambil minum air kopi kurang masak.

No comments:

Post a Comment