Wednesday, November 4, 2009

Wajarkah anda di PukuL?



Yang paling tinggi, Berpakaian Merah, adalah Subjek Kajian
Aku 4 dari Kiri




Otaimer @ Taiko ~ Hasnor


Al-kisah ketika gua masih form 5 di sebuah sekolah yang terperuk dalam negeri pahang. Yergua ingat lagi ketika itu sehari sebelum paper add math dan tarikhnya adalah pada 4 november 2004.

Yer sekali lagi hari ini ulang tahun kelima peristiwa itu berlaku. Kalau budak umur 5 tahun zaman sekarang aku rasa dah pandai hisap rokok gudang garam buatan negara seberang yang tidak menganggap kita ini serumpun.

Jika anda pernah menghisap rokok ini anda mesti teringat ketika itu dalam kocek anda hanya ada tangan anda sahaja. Dompet x usah cerita la. Agaknya dah bersepah dibawah katil.

Mamat ni member gua. Sekarang ni pakai tabung oksigen nak hidup punyer pasal



Ni dia pak guard sekolah gua suka sangat layan dulu



4 nov 2004

Hari ini cukup malang bagi gua sampai bila bila gua ingat. anak cucu gua pown gua pown gua nak cerita malang ini. " cu atok nak cite satu cite ms atok skola dulu dulu. cu tolong nyalakan rokok sbtng utk atok. erm dunhill yer cu. yang laen atok x layan". sambil ms tu gua pgang tongkat azimat gua. gua masa tue merupakan atok yang hardcore. x maen la kretek dari seberang kan.

Kisahnya algojo bermula disini; tengah hari tu tengah gua bizi sakan melayan kerenah awek awek kampung yang suruh gua mengajar add math tibe tibe jer mamat mulut longkang ni menerjah gua,

Eddie : din, aku x puas ati la dgn fikri.dia rembat pensil aku. dah la mamat tu x bayar hutang aku.

Gua yg Steady: alamak hai..lu ni bikin panaz la. lu pegi la pukul dia.seteL masalah.

Eddie: tu la pasal. die tu da la giler gampang besar.

Gua yang steady: lu pegi la jumper hasnor( otaimer skolah gua merangkap ketua kelas)

Eddie: ok. nanti ada paper aku roger ko.

Gua memain jer dengan ape yang gua kater. tapi mamat mulut longkang tu serius la pelak x tentu pasal jer. x pasal pasal gua involve.

1.30pm

Hasnor: oi din jom. ( sambil pegang kayu kerusi yang sudey patah)

otai syial mamat ni. macam Ray Stevenson dlm The Punisher Warzone.

Gua pown da lame jam dgn mamat Fikri ni. Suka sangat amik barang budak sesuka hati, menganggu ketenteraman awek awek kampung yg innocent, belasah budak yang lemah tahap ayam. kuang ajau tul. lame da gua pendam. tapi hari ini gunung berapi everest ini sudah memuncak termometernyer.

Petang tu ramai geng2 gua yg berjumlah 9 jahanam jd bruce lee. ada yg macam jet li. segala ilmu pertarungan, silat harimau berantai, judo, jujitsu, akido dipraktikkan. yang paling gua x tahan ada yang praktikkan "stone cold stunner" gerakan smackdown dr idola wrestling gua, stone cold. memang gua x bley blah.

Tengah hari tu fikri ( bukan nama sebenar) jadi sayur bayam yang tunggu mase nk jadi kerepek pisang, di kepek kepek sehingga penyek. memang kejahilan petang tu melampaui zaman jahiliyah almaklumla darah muda yang masih panaz.

Petang itu satu kelas gua kene tahan. Memang gua and the gang dipersoal. gua memang muka toya. eddie bwat muka toyol. hasnor memang lagi seposen la, x payah gua sembang lagi. Hukuman?

Minta maaf sudey. Habis.

4 November 2009

sudah 5 tahun berlalu. dari tindakan 9 jahanam td gua dapat rasakan tindakan itu tepat pada waktunya. mengapa? lu pikir la sendiri.

Buat insan yang bernama lelaki dan jantan, anda dinasihatkan jangan bersikap seperti mamat yang berjaya dipukul seperti diatas.

Gua bukan apa, gua takut perangai beliau terbawak sampai ke besar. x ke naya anak orang nant. jangan jadikan kebesaran badan lu utk pijak kepala pakcik makcik, wanita, wanita mengandung, lelaki lembut, serta kanak kanak.

P/s: LALALALa..nyanyi lagu lonely soldier boy






6 comments:

  1. kisah benar ini tiada tokok tambah...lalala

    ReplyDelete
  2. yeke??? mcm ade yg di tokok tambah je... ishhh... xleh caye ni....hihi

    ReplyDelete
  3. Kisah yg menarik cuma....
    AS bakal guru, sy plg tkut berdepan dgn kejadian mcm ni...huhu

    Tau2 la mk bapak skg nih. asyk nk saman cikgu je..aduhai...

    Hmm..neway, gud luck tuk exam sok..(^_-)

    ReplyDelete
  4. misszie yg mn satu tokok tambah tu..
    rsnyer prbualan diubah kerana mengandungi perkataan yg tidak seswai didengar..

    faten..cmner nk jd cikgu?
    asyik nangis jer..haha

    ReplyDelete
  5. Amboi...

    Ngata orang lak...hampeh tol..(-_-)
    [nk sokong misszie..Tokok tambah kat awek2 mtk tlg ajarkn math...tol x?? Wek! hihi]

    ReplyDelete